Είναι αλήθεια ότι το ιντερνετ έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, οπότε είναι και λογικό ότι παρατηρείται αύξηση της αγοράς κρασιού online.

Τα 2 τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί από ειδικούς 4% αύξηση στην online αγορά κρασιού, λόγω της ευκολίας που προσφέρει στον καταναλωτή να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια γκάμα από είδη οίνων εύκολα και χωρίς κόπο! Πιο συγκεκριμένα το 2016 το ποσοστό καταναλωτών που έκαναν παραγγελία κρασιού φτάνει το 34%. Ένα ποσοστό που ολοένα και αυξάνεται. Στο Παρίσι το 30% των γαλλικών κρασιών αγοράζεται μέσω διαδικτύου γεγονός που μας φέρνει στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει οι έμποροι να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται και να υιοθετούν αυτό τον τρόπο.

Η σημασία των smartphone και των tablet έχουν παίξει καθοριστικό παράγοντα αφού σύμφωνα με μελετητές του αντικειμένου οι περισσότερες αγορές κρασιών πραγματοποιούνται από εκεί.

Οι κινήσεις αυτές προωθούνται ακόμα περισσότερο με συγκεκριμένες εφαρμογές που μπορούν να κατεβάσουν οι χρήστες και είναι αποκλειστικά για κινητές συσκευές ή tablet. Οι εφαρμογές αυτές ανάλογα με τη τοποθεσία σου προτείνουν τις πιο κοντινές κάβες και σημεία αγοράς, αλλά ακόμα έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις σύμφωνα με διάφορα φίλτρα όπως η παλαιότητα, το χρώμα, η τιμή και πολλά ακόμα. Έτσι βλέποντας αυτή τη ραγδαία αύξηση της αγοράς online ολοένα και περισσότεροι επιχειρηματίες δημιουργούν σελίδες ή συνεργάζονται με εφαρμογές προκειμένου να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό.

Επίσης πέρα από τις εφαρμογές που αναφέραμε υπάρχουν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία και αυτά με τη σειρά τους βοηθούν την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης τους για περισσότερες πωλήσεις σε κρασι. Το Facebook για παράδειγμα φαίνεται να έχει γαλλικό κοινό αφού το 85% των Γάλλων διαθέτουν λογαριασμό. Όπως αντίστοιχα και το Instagram όπου οι χρήστες του αυξάνονται ραγδαία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή

Share