φαγητά

6 φαγητά που μπορείτε να φάτε άφοβα χωρίς να πάρετε βάρος!

Το να παρακολουθείς όλα τα διαφορετικά ειδη φαγητών που τρώς είναι δύσκολο. Αλλά αυτό που είναι ακόμα πιο δύσκολο είναι να ελένξεις πόσο τρώς.

Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά φαγητά που μπορείτε να φάτε άφοβα και σε μεγάλη ποσότητα  χωρίς να ανησυχείτε για την αύξηση του βάρους σας!

Δείτε τα και χαρείτε τα με την καρδιά σας!

Σέλινο

Το σέλινο είναι περίπου 95% νερό και περιέχει περίπου το 30 %  της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Κ.

Πεπόνι

Αν και δεν είναι τώρα η εποχή του, το πεπόνι  είναι τέλειο για όσους δεν θέλουννα πάρουν βάρος. Περιέχει επίσης το ήμισυ της βιταμίνης Α και C που χρειαζόμαστε ανά ημέρα.

Ντομάτα

Φάτε άφοβα! Οι ντομάτες είναι γεμισμένες με θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, C και Β2. Είναι σχεδόν απαλλαγμένες από θερμίδες και περιέχουν ουσίες που είναι εξαιρετικά σημαντικές για το σώμα μας.

Popcorn 

Το Popcorn είναι ένα καλό σνακ που επηρεάζει ελάχιστα το σώμα! Είναι ως επί το πλείστον αέρας και μπορείτε να φάτε όσο θέλετε χωρίς καμια ένοχη!

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα φαγητό που όλοι γνωρίζουν ότι είναι θρεπτικό. Αλλά το γεγονός ότι περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμινών A, C, E και K είναι λιγότερο γνωστό. Είναι επίσης γεμάτο από φυτικές ίνες, κάτι που είναι καλό για τα πεινασμένα στομάχια.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα. Εκτός από τη μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, τα πορτοκάλια περιέχουν επίσης πολλές ίνες και εκπληκτικά λίγες θερμίδες.

 

Share